من که نباشم دنیا یک "من" کم دارد

من که نباشم دنیا یک "من" کم دارد
اما
تو که نباشی من یک "دنیا" کم دارم...!
دیدگاه ها (۲)

آنقدر عمیق خوابت را دیدمکهتوانستم لمست کنم...!

یکی ازم پرسید: کی اذیتت میکنه؟گفتم: انتظارات خودم

عمق عشق هیچوقت فهمیده نمیشود مگر در زمان فراق ...!

ارامشمی پسر تو نباشی میخوام دنیا نباش🎀🍻💖❤💍🌼@489ali

تو صدات برای من لالاییهنباشی قسمت دل تنهاییهمن فقط اسمت درون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط