بارالها ...🙏 ازتو می خواهم😔 •نه مثل مختار بعد از واقعه...

بارالها ...🙏 ازتو می خواهم😔 •نه مثل مختار بعد از واقعه...! •نه مثل حر میان واقعه...! •و نه مثل توابین بعد از واقعه...! بلکه مثل عباس (علیه السلام) درتمام واقعه! مثل مسلم پیشتاز واقعه! در رکاب کسی باشم که به انتظارش ایستاده‌ام! اللهم عجل لولیک الفرج 🙏 عزاداری هاتون مورد قبول حق 🙏 اجرتون با سید الشهدا 🙏 حاجت روا بشید ان شاء الله 🙏
دیدگاه ها (۱)

صلَّی‌اللهُ‌عَلَیکَ‌یَااَبَاعَبدِالله✨🕊‌💔عزیزم_حسین‌

بدو بریم مذاکره، بریم بریم🏃‍♂️🏃‍♂️🏃‍♂️تو 👻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط