💔 K💔

💔 K💔
دیدگاه ها (۵)

نظرات بقیرو میخونی... ینی ممکنه نامه منم بخونی!؟ :)

میگن.. عشق تو 17 سالگی یه علت هورمنیهولی نمیدونم چرا حتی بعد...

.. همیشه..از مردا پوست برنزه بدم میومد..همیشه از مردا بازیگر...

حقیقته محض

مخاطب؟ ایده از رو خودش بود😂🩷Nkkkahfrs

j,u,n,g,k,o,o,kددی من🍒❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط