بگی دوست دارم .

بگی دوست دارم .
نگی خری.
دیدگاه ها (۳۲)

.................چیزی واسه گفتن مونده؟ نه مونده جون من؟

چه غلتا!!!!.چشمم روشن!!!!!!

کفشام چطورن؟تازه خریدم!

اخ الهی چقدر عینک بهش میاد .خیلی خوشگل میشه با عینک.مگه نه؟

اهنگ که بگی نگی خوشم میاد

دیگه اینم یکم بگی نگی بد شد 😖

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط