دلتنگشم و این درد کمی نیست...

دلتنگشم و این درد کمی نیست...
دیدگاه ها (۳)

اگه میدونستی که من چقدر دوستت دارم...

خخخ

❤❤

♥♥

دلتنگشم!

تا میگذرد غمی نیست تا بگذرد ، درد کمی نیست (: - قشاعᥫ᭡꙳꙳꙳╰┈➤...

دلتنگم و این درد کمی نیست که پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست»✎...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط