#من_بی_تو

#من_بی_تو
کسی نیست ، بیا زندگی را بدُزدیم
آنوقت میان دو دیدار قسمت کنیم
دیدگاه ها (۴۲)

چه حس خوبیه، بعد هفت سال ویسگون پی وی دار شد 😊

اگه کسی فهمید چرا هیچکسی دوستم نداره بیاد برام توضیح بده 😓

بالاخره یه چیزی توی دنیا باید باشه که خوبت کنهقرصی، دارویی، ...

#من_بی_تو #بی_مخاطب

🖤ok🖤

گاهی مرز ها، تار مویی بیش نیست.درست زندگی کنیم🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط