حالا هم میرم شاید ساعت دوازده اینا اومدم.

حالا هم میرم شاید ساعت دوازده اینا اومدم.
دیدگاه ها (۱)

بایی.

سلام.من. برا چند دقیقه اومدم.

بچه ها من از ویس نمیرم.ولی. خیلی کم دیگه میام توش.

خیلی برام دوستای خوبی بودید.ولی دیگه نمیتونم بمونم.بای.دوستو...

وای دقیقا من ساعت ۵ اینا میرم لالا😭🛌

روزی شاید یه ساعت اومدم ویس.سوال: رنگ موردعلاقتون چیه؟

بچه ها اومدم بگم من باز هم دارم میرم مسافرت و شاید نت نداشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط