بیمارستان ک نیس عذاب خونه است 😢 😢 😢

بیمارستان ک نیس عذاب خونه است 😢 😢 😢
دیدگاه ها (۱۲)

حالش خیلی بده براش دعا کنید

آر دیه– 🤡🎀🌈اصنم اینطوری نیس ک از صب هیچی نخوردم و خونه بو غذ...

از یه جای عذاب آور اومدم خونه و دیدم ۲۰۰ تایی شدم💖ممنون بابت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط