نیازام رو خریدم خوشحالم😂😭💔

نیازام رو خریدم خوشحالم😂😭💔
ماسک ویتامین سی واقعا واسه پوست من کارسازه بیوتی بلندر که واقعا نیاز بود بادی اسپلش که صد ساله نخریدم تینت هم تموم شده بود در نتیجه همه نیازم بود😂🥲
دیدگاه ها (۳)

):(

پارممممم😂

محکم نبود بغلمون نازنینم بدان که دیگر آن دختر مهربان شاد نیس...

شب تون رو با وایبر دارک ‌ادامه بدیم❤️‍🩹🫠

ابلیس

شبنم کوچولو: 4

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط