اینم خدمت اون پرسپولیسیایی که میگفتن کیسه ها نمیتونن اختل
اینم خدمت اون پرسپولیسیایی که میگفتن کیسه ها نمیتونن اختلاف امتیازشون با پرسپولیس رو با دست نشون بدن! آخـه چقـــــــــــدرارادت؟؟؟😊 😊 😊 😜 😜 😜 😜
- ۴۳۷
- ۱۸ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط