هَر کی میخَندِ کِ خوشحال نیس

هَر کی میخَندِ کِ خوشحال نیس
دیدگاه ها (۲)

هَر چیزی کِ نَکُشَتَم قَوی تَرَم میکُنِ

چِشات قَشَنگتَرین سیاهیِ سَرنِوِشتَم بود

دوسِت دارَم

خوشحال میشم لایک کنی ❤️مرسی ک هستید💗

بعضی وقتا ادم از خوشهالیش ناراحت بعضی وقتا ادم از عشق ناراحت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط