سوکجین به عنوان فرمانده ی واحد خودشون بعد از اتمام دوره ی
سوکجین به عنوان فرمانده ی واحد خودشون بعد از اتمام دوره ی آموزشی سربازاش مرخصی داره و برگشته خونه، ۲۲ مارچ مراسمی برگزار شده بوده که اونجا کمپانی یازدهمشون کامل شده و ۲۳ مارچ هم اون سربازا آزاد شدن و بعد از اون که میشه امروز، جین حدود ۳ تا ۵ روز تعطیلات داره که بعد از اون باید برگردن پایگاه، گروه بعدی ای هم که برای جین توی کمپ آموزشی قراره پذیرفته بشن ۱۸ آوریل مستقر میشن 💯
*این عکسو هم یونگی و نامجون استوری کردن
به به جناب سوکجین اعظم خوش اومدی دلمون برات تنگ شده بود
*این عکسو هم یونگی و نامجون استوری کردن
به به جناب سوکجین اعظم خوش اومدی دلمون برات تنگ شده بود
- ۱.۴k
- ۰۶ فروردین ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط