قاعدتا الان باید حال و هوای ما اینجوری بود:
قاعدتا الان باید حال و هوای ما اینجوری بود:
در این سرما و باران یار خوش تر
نگار اندر کنار و عشق در سر
| @Codeine |
در این سرما و باران یار خوش تر
نگار اندر کنار و عشق در سر
| @Codeine |
- ۸۲۲
- ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط