فقط میگه...

فقط میگه...
دیدگاه ها (۲)

فدای دوستای گلم

اگه یکی دستتو گرفت و دلت لرزید زیاد عجله نکن....یه روز با دل...

واقعا....

یه سیاه وسفید از خودم

دلم میگه...دلم میگه....تاسیان💟

همه اینا که اقای متکی و امثالهم از تورم و گرانی میگن مردم فو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط