ولی زشته وقتی تو تهران اینجوری بردین، بیاین راجب بازی دیر

ولی زشته وقتی تو تهران اینجوری بردین، بیاین راجب بازی دیروز حرف بزنین
دیدگاه ها (۱)

:)

قراربود تو شرایط برابر بجنگیم!

https://rubika.ir/joing/BAICCDFIE0YRBNBVLJYVZURRHFTUTMJPعزیز...

بیاین تو کامنتا میتونین مخمو بزنین یا نه 🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط