دو بار رفتم برای مصاحبه... کلی دلمو خوش کرده بودم که این

دو بار رفتم برای مصاحبه... کلی دلمو خوش کرده بودم که این کار حتمی میشه😔 چقدر بهم گفتن شما تو اولویت هستی. امید بسته بودم. همه اش نقش برآب شد.😣
باز باید تلاش کنم.نباید نا امید باشم.
دیدگاه ها (۷)

نوشتن من کماکان ادامه داره ، چون این تنها راه حرف زدن بدون ش...

ࡅߺ߳ߊࡅِِߺܭߊ‌ܝ#TaLaBkaR#ᴘᴀʀᴛ‌:𝟟 قرص ها رو بهم داد و خوردم و بع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط