جوک اکسویی :

جوک اکسویی :
چانیول : عاغا صبح پا شدم دیدم بابا کریس داره نماز میخونه و دعا میکنه و اشک میریزه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا منو دیده میگه : اها ... ایناهاش خوده بیشعورشه ...
-------------------------------------------
بکهیون : بیرون طوری ناجوانمردانه سرده ک
یه تکه یخ از تو فریزر انداختم بیرون ،
یک ربعه داره در میزنه میگه :
داداش وا کن تو رو جان عزیزت یخ کردم . . . !! :|
---------------------------------------------
سهون : الان 20 دقیقست دارم گریه میکنم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اشک شوووقهــــــــ
تو جیب لباس پاییزی پارسالم
5هزار تومن پیدا کردم
این لحظه ها قابل وصف نیست
خدا نصیبتون کنه ( عرررررررر چقد خسیسه )
-----------------------------------------
چن : ﻣﻠﺖ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺷﻮﻥ ﻣﯿﺰ ﺑﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﻭ ﺗﺮﺩﻣﯿﻞ ﻭ ﺳﻮﻧﺎ ﻭ ﺟﮑﻮﺯﯼ ﺩﺍﺭﻥ
ﺍﻭﻧﻮﺧﺖ ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻭﺭﺯﺷﯽ ﻣﻮﻥ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﻪ ﺑﺎﺭﻓﯿﮑﺲ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﺍﻭﻧﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﺗﻮ ﮐﻤﺪ ﺭﻭﺵ ﻟﺒﺎﺱ ﺁﻭﯾﺰﻭﻥ ﻣﯿﮑﻨﻪ!
--------------------------------------------
لی : به مامان سوهو گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
.
.
.
.
.
.
گفت : سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ ی تولّده ، ماکروفر 0.0
----------------------------------------------
تائو : تلخ ترین خاطره دوران بچگیم این بود :
.
.
.
بابا کریس شلنگ بدست دنبالم میکرد و میگفت :
وایسا باهات کاری ندارم :)
.
.
.
پس چی میخوای پدر من ؟
میخوای ازم بنزین بکشی . . . ؟!؟


----------------------------------------
سوهو : تو فرودگاه بودم دیدم یه پسر بچه معصوم داره واکس میفروشه
دلم سوخت گفتم برم ازش بخرم

رفتم پیشش گفتم
آقا پسر چنده ؟
گفت "٧٠٠،٠٠٠ تومن"
گفتم مگه این واکس ها رو از چی ساختی؟

.
.

یه لبخندی زد و گفت :ریدم توی اون قیافت ، اینا خاویاره واکس نیست!
-----------------------------------------
درد و دلای چانیول : دختره پست گذاشته :
.
.
.
.
.
واای امروز تفلدمه
تفلد تفلد تفلدم مبارک

۲۵۶۵۵۵تا کامنت و لایک
تولدت مبارک خانومی وفلان . . .
.
.
حالا
.
.
من پست گذاشتم:

آرزو می کنم روزی برسه که همه انسان ها بتوانند
با هر عقیده رنگ و قومیتی در کنار هم آزادانه زندگی کنند

1 کامنت :
.
گوه نخور . . . !
------------------------------------------
سهون :
لوهان زنگ زده داد و فریاد میگه :
خاک تو سرت آشغال مگه من واست چی کم گذاشتم ؟
.
.
دلت به حال اون طفل معصوممون نسوخت ؟
چرا این کارو با من کردی ؟
منو میگی ۳ تا سکته رو رد کردم بعدش خندید و گفت :

الکی مثلا بهم خیانت کردی . . . !!

به خدا یه لحظه فک کردم همه چیرو فهمیده
------------------------------------------
لی : کافیه نیت کنی بخوابی
عمرن دیگه خوابت ببره
.
.
.
.
اما بگو می خوام بیدار بمونم
همچین چشمات میره رو هم که اگه نخوابی میمیری در جا
------------------------------------------
دیدگاه ها (۹)

اقا داداشم حالش بد بود .... گلاب به رو تون رفت دبیلیو سی ......

سهون : تا حالا فقط یه بار تو قرعه‌کشی برنده شدمکه اونم بعد ش...

خخخخخخخخ اوپاااااااااااا

خخخخخخخخ

روز اول کنسرت اکــEXOـسو در ماکائو✨🥁سوهو:من همه‌ی پروژه هایی...

آپدیت مرچی با سهون برای کاور آهنگ Rude که با سوهو خونده بود ...

لایو دیروز سوهو بعد از کنسرتسوهو: سهون تو اهنگ rude باهام هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط