نمی دانم یاس های تابستانی ادای برف را در می آورد
نمی دانم یاس های تابستانی ادای برف را در می آورد
یا برف ادای آنها را ...
در هر حال اگر پروانه ها تا زمستان دوام می آوردند بلا شک دیگر عاشق آن یاس های تکراری نمی شدند...
کاش میتوانستی تابستانها بباری ای برف
تا با تنپوشی از تـــو
برابر خورشید من و او عشوهها میکردیم...
یا برف ادای آنها را ...
در هر حال اگر پروانه ها تا زمستان دوام می آوردند بلا شک دیگر عاشق آن یاس های تکراری نمی شدند...
کاش میتوانستی تابستانها بباری ای برف
تا با تنپوشی از تـــو
برابر خورشید من و او عشوهها میکردیم...
- ۲۸۷
- ۰۸ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط