تحمل تنهای خیلی سخته😔

تحمل تنهای خیلی سخته😔
دیدگاه ها (۱)

دلگیرم ا روزگار

روزای خوب نزدیکه😔

شبو تنهای

همین حالا.. منو پسرخاله

خیلی سخته تحمل اینکه هنوز دوستت دارم ولی تو حتی اسمم رو یادت...

یه ادیت باحال از کانکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط