و تو خَندیدی و مَن فَهمیدَم

و تو خَندیدی و مَن فَهمیدَم
که جَهان رویِ خوشی هَم دارد
عالمی هَست جدا از اینجا
که هنوز ارزشِ ماندن دارد
♥ ️😌
#آناهیتا_محلفی
دیدگاه ها (۴)

خدای من!در میان این همه چشمنگاه تو،مرا بی نیاز میکنداز هر نگ...

من فکر کنم جهان دیگری هم هست.‌‌‌....

کپی ممنوع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط