بد باختی😄🤙🏻

بد باختی😄🤙🏻
دیدگاه ها (۰)

میخندیم😂

𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘳𝘢𝘵𝘵𝘰 𝘢𝘷𝘢𝘻 𝘮𝘪𝘬𝘯𝘮😹

درد کمتری داره:)🤍

bra khdt zndgi kon hmin

باختی که....

باختی که...

تهش خودت باختی . . .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط