abegol 35302734

دیدگاه ها (۱)

ما تو ادبیات فارسی یه واژهخیلی بهتر برای «پارتنر» داریم !مثل...

±بیا و دلیل شیرینی خواستن بقیهاز من باش.😌🍰˘•˘

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط