من و اون بنده خدایی که درمورد پسر ها حرف میزدیم 🤣

من و اون بنده خدایی که درمورد پسر ها حرف میزدیم 🤣
دیدگاه ها (۰)

واقعا...

الهی 😥❤

چقد دلم میخواد آهنگ زوتوپیا دو رو زودتر بشنوم...

بدو بدو قلبم داره از جاش کنده میشه💘

چیز هایی که میخوام به اون بنده خدایی بگم

اینم به خواطر اون بنده خدایی که گفته بود بک گراند گوشیتو پست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط