بچهههه هاااااااااا

بچهههه هاااااااااا
نمی دونم چه غلطی بکنم 🗿💔



پوست مننننننن خشکه بعد گرمم نمیشههههههه😭😭😭

از اونور خونوادم گرمشونه کولر میزنننننننن
من دارم سنگگگگگگگگگگ میشممم🗿💔
کومکککککککککککگگگ💔😭😭😭
اعصابمممم سگههههههههههه😂😭
دیدگاه ها (۲)

نقاشیم از آدرین و فیلیکس فیلیکس برادر کوچکتر نانسی هست👁👄👁

همه چی راجع به من 😄👁👄👁

واتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت ؟ آدرین ؟ تو _🫂✨️ 💐

چند تا پست خانواده جاسوسی 😃♥️👌اس آخر چقدر حقه 🗿😃😃👌میگم شما ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط