یادتون باشه، اونایی‌که: روتون ایراد میذارن یا

یادتون باشه، اونایی‌که: روتون ایراد میذارن یا
شمارو همش خورد می‌کنند و تنها علت
این کارهاشون اینه که: کمبودهاشون رو جبران
کنند! با این‌کار سعی می‌کنند اعتمــاد به نفست
رو بیارن پایین که خودشون بالا باشند!

پ.ن: متن از کسی که این روزهای منو خیلی خوب میفهمه
دیدگاه ها (۱)

KAREN❤

آموزش نویسندگی بخش اگه فیک نویسی

سفیر کبیر Grand Ambassador

آموزش نویسندگی بخش ترفند هایی با نام قانون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط