🔴۲۰ میلیون بشکه نفتی که پزشکیان بخاطرش سر سپاه منت گذاشت
🔴۲۰ میلیون بشکه نفتی که پزشکیان بخاطرش سر سپاه منت گذاشت طلب خود سپاه بود
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
- ۳۴۴
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط