باید اونقدر بنویسیم تا دیگه ازیتمون نکن

باید اونقدر بنویسیم تا دیگه ازیتمون نکن
دیدگاه ها (۰)

مطالبات ما مردم هم هست#اعدام_ظریف #اعدام_روحانی

بریم به مامان و بابا ها نشون بدیم 😂😂بنویسیم رو کاغذ معدل و.....

دوباره ادیت خودماونقدر که باید خوب نشد نه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط