ورلد واید هندساممممم

ورلد واید هندساممممم
تولدت مبارک:)
مرسی که تا اینجا با ما و بی تی اس بودی و هیچ وقت کنار نکشیدی،مارو فراموش‌ نکردی و مهربونیتو به آرمیا نشون دادی،دوست داریم هندسام اول:)

#jin
#bts
دیدگاه ها (۲)

#jin#bts

#jin#bts

تانی از‌ پیشمون رفت...خوب بخوابی فرشته کوچولوی آرمی و بنگتن:...

#taehyung#bts

قشنگ ترین امای جهان . کسی که همیشه کنارم بودی چه در خوبی چه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط