یه آدمهایی هستن که دلم میخواد

یه آدمهایی هستن که دلم میخواد
روشون بنویسم
"این مال منه"...👌

‎‏‎‌‌‌‌‎‌
دیدگاه ها (۱)

مهم نیستکه قفلها دست کیستمهم اینستکه کلیدها دست خداستدر این ...

🍂 🍃 🌸 ⚜ 🌸 🍃 🍂 💥 دستانم لایق شکوفه هایاجابت نیستنداما از آنجا...

غرق زیبایی تخت جمشید با شکوه شیم 😍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط