‏کاش گلدان پشت پنجره‌ات بودم؛

‏کاش گلدان پشت پنجره‌ات بودم؛
هِی زرد می شدم، هی غصه‌اَم را می خوردی.
دیدگاه ها (۰)

رخ سگ،ادعا شیرحکایت خیلیاس.

من کُشتم اون ادم قبلیو:)چیزی ک ساختم نمیشه تسلیم!

تنها رنگ زندگیم شدع چشمای رنگیت❤️

🗿🐒مخوام براتون سوتین بگیرم سایزتون بگین

پشت دلبا زترین پنجره تنگ

باید بروم.دلتنگ که شدی،گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس!من؛ یک ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط