والا...😔 😔 نظرخیلی از دوستانه ...هرکی دوست نداره نیاد پیج

والا...😔 😔 نظرخیلی از دوستانه ...هرکی دوست نداره نیاد پیجم کامنت نذاره اینجا دنیای مجازیه هرکی هرجوری دوس داره زوری ک نیس ...
من تصمیم گرفتم جواب هیچکسو ندم چ زیر پستا خودم چ زیرپستا بقیه مگر اینکه چیز ضروریه باشه چون دلیلی نداره بعضیا واقعا شورشو درآوردن شرمنده بعضی از دوستانم ببخشید
دیدگاه ها (۱۰)

منتظر کامنتم شب جبران می کنم🌷 سپاس

والا😂 این مجازیاش😂 😎 😎 😎

😍 😍

خودم مهر کامنت؟😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط