والا...😔 😔 نظرخیلی از دوستانه ...هرکی دوست نداره نیاد پیج
والا...😔 😔 نظرخیلی از دوستانه ...هرکی دوست نداره نیاد پیجم کامنت نذاره اینجا دنیای مجازیه هرکی هرجوری دوس داره زوری ک نیس ...
من تصمیم گرفتم جواب هیچکسو ندم چ زیر پستا خودم چ زیرپستا بقیه مگر اینکه چیز ضروریه باشه چون دلیلی نداره بعضیا واقعا شورشو درآوردن شرمنده بعضی از دوستانم ببخشید
من تصمیم گرفتم جواب هیچکسو ندم چ زیر پستا خودم چ زیرپستا بقیه مگر اینکه چیز ضروریه باشه چون دلیلی نداره بعضیا واقعا شورشو درآوردن شرمنده بعضی از دوستانم ببخشید
- ۱.۴k
- ۲۲ خرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط