من آن خاموش خاموشم، که با شادی نمی جوشم*

من آن خاموش خاموشم، که با شادی نمی جوشم*
ندارم هیچ گناهی، چون که از تو چشم نمی پوشم*
دیدگاه ها (۳)

سلام ای کهنه عشق من، که یاد تو چه پا برجاست*سلام بر روی ماه ...

جاده نگاهم تا دور دستها خالیستبگو کجا ایستاده ای‌??

درویش کوچه های تنهائیمکاسه ی گدائی مرا سکه ی نگاه تو کافیست*

هزار کلمه بر جای خالیت ریختماما پر نشد...به گمانم جایت بی نه...

چشم تو چلچراغ رو خاموش کرد.....)💫

چشم تو چلچراغ و خاموش کرد..............✨✨✨✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط