همیشـــــــه..

همیشـــــــه..
پُـر از مهربانــــی میمانم،
حتی اگر هیچکــــس
قَـــــدر مهربانیـــــم را نـدانـد..!
مَـــــن خدایـــــی دارم
کـه بـه جــــای همــــــه برایـم جبـــــران میکنـد...
دیدگاه ها (۱)

پروفایل نگا خیلی عارفانه گفته خخخخ

جم شدن دور هم بنظرم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط