ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ ﻋﻘﻠﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻦ..
ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺯ ﻋﻘﻠﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻦ..
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﺖ..
ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻗﻠﺒﺖ..
- ۷۰۱
- ۲۶ فروردین ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط