اگر یاد کسی هستیم
اگر یاد کسی هستیم
این هنر اوست ،
نه هنر ما...!
چقدر زیباست
کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز ...
نه از روی اجبار ...
ونه از روی تنهایی ...
فقط برای اینکه ارزشش
را دارد. فروغ فرخزاد
این هنر اوست ،
نه هنر ما...!
چقدر زیباست
کسی را دوست بداریم
نه برای نیاز ...
نه از روی اجبار ...
ونه از روی تنهایی ...
فقط برای اینکه ارزشش
را دارد. فروغ فرخزاد
- ۱۶.۲k
- ۱۵ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط