اگه‌قلبم‌شب‌بود،‌‌تو‌بودی‌ماه.️

اگه‌قلبم‌شب‌بود،‌‌تو‌بودی‌ماه.️
╰➢Ꮺ #jimin
دیدگاه ها (۱)

در سیاهیِ مویت،غرق می‌شوم هر دم،به دنبالِ ستاره‌ای،در آسمانِ...

زمین هم نشدیم__😭🤧💔╰➢Ꮺ #jimin

'ماه اگر روی زمین بود بی شک تو میشد' ️╰➢Ꮺ #jimin

الماسای توآسمون»»»خورشید و ماه ~╰➢Ꮺ #jikook _ #kookmin

تو چی بودی که اینقدر تو قلبم عزیز شدی ؟

تو اگه بهار بودی میشدی عید :)🌸اگه نوشیدنی بودی میشدی شامپاین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط