به پای هر کسی بیفتم حس حقارت می‌کنم

به پای هر کسی بیفتم حس حقارت می‌کنم
و در این میان....
فقط افتادن به پای توست که به من حس غرور می دهد
عجب غروری دارد....
افتادن به پای تو...

#من_چقدر_عاشقانه_دوستت_دارم
دیدگاه ها (۱)

رو به قبله مینشینمخسته با حالی عجیباز ته دل مینویسمانت فی قل...

ای شرقی قشنگ! که شعرم برای توستدر بیت بیت هر غزلم رد پای توس...

( غرور )

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط