سلام بنده ارمغان هستم، دوستام اوتاکو علی صدام میزنن. اولی

سلام بنده ارمغان هستم، دوستام اوتاکو علی صدام میزنن. اولین پستم هست و خب شاید بعداً شروع کنم رمان هم بزارم یا به قول بعضی ها سناریو فیک
دیدگاه ها (۵)

حق نبود🥲؟

لطفاً اگر کسی میبینه…لایک کامنت

سلام به همگی من تازه کار رو توی ویسگون شروع کردم و من یه نوی...

بریم سراغ قولمون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط