باخت حق تو نبود دلاور ولی ما در هر حال پشتتیم قهرمان دیشب

باخت حق تو نبود دلاور ولی ما در هر حال پشتتیم قهرمان دیشب اینقدر گریه کردم که الان چشمام بزور باز میشن:-(:-(:'(:'(:'(
دیدگاه ها (۱۲)

عشقم:-)

❥❥

بگیدددد خوووو

ی باغه آفت دیده م ولی منتظر بهار می مونم..

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

دیشب گریه کردم الان سرم خیلی درد میکنه اینم علتش

+ من که تا الان ندیدم کسی اینقدر شبیه آیو باشه تو دیدی !؟ من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط