من به تو دل بسته بودم
من به تو دل بسته بودم
ندانستم تو چون نسیم میگذری
چون فصل ها می روی
چون رود ساکن نخواهی ماند
چون قطار رهسپار می شوی
اما ، تو به من چنان دل بستی که گره اش کور بسته شد
من سبزینه بهار عشق در کنارت چون درخت می مانم
همیشه رد پای حضورم را درخودت خواهی یافت
حتی اگر نباشم
بازهم می مانم
عمر میگذرانم
درست در همان نقطه ای که دل بسته ام
تا تمام شوم....
/ سعید
ندانستم تو چون نسیم میگذری
چون فصل ها می روی
چون رود ساکن نخواهی ماند
چون قطار رهسپار می شوی
اما ، تو به من چنان دل بستی که گره اش کور بسته شد
من سبزینه بهار عشق در کنارت چون درخت می مانم
همیشه رد پای حضورم را درخودت خواهی یافت
حتی اگر نباشم
بازهم می مانم
عمر میگذرانم
درست در همان نقطه ای که دل بسته ام
تا تمام شوم....
/ سعید
- ۱.۷k
- ۲۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط