بترس ازستم کردن برکسی که به جزخدا یاوری ندارد!

بترس ازستم کردن برکسی که به جزخدا یاوری ندارد!
دیدگاه ها (۲)

..

عدالت کم،ظلم زیاد،آرزوبزرگ والله اکبر

.

حَمیمٍ». «فَوَیْلٌ لِلَّذینَ ظَلَمُوا مِنْ عَذابِ یَوْمٍ أَل...

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

وای برکسی که به خشم خداوندگرفتارشودفقط اندکی صبر

بترس😎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط