به احترام این تیم می ایستیم👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏

به احترام این تیم می ایستیم👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏
دیدگاه ها (۱)

خرای آبی اسم باشگاهشون میذاریم چطوره؟؟؟😂 😂 😂 😂 😂

بهتره بگیم یه دست بیل هم تو کیون کیسه ها😂 😂 😂 😂 😂

نووووش جونتون حقیرای لاشی

فدای مظلومیت لبنان تمام‌قد می ایستیم به احترام صلابتت حزب ...

لبنان ! تو در تاریخ ظهور برگ زرینی خواهی بود

ما نه تنها نوبتی پای این پرچم می ایستیم بلکه نوبتی پای این پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط