زندگی را ارزش غم خوردن نیست.......

زندگی را ارزش غم خوردن نیست.......
دیدگاه ها (۲)

.

اره ولا........

من آرزو میکردم بابام کنارم باشه............!؟

.

آدینه به کام

برد با اونیه که فهمید ،زندگی ارزش غصه خوردن نداره....الهي هم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط