فقط.....

فقط.....
دیدگاه ها (۴)

مهم نیست

تنهاییم را....

آمدی قصه ببافی...که موجّه بروی...دَر نزن..!رفته ام از خویش.....

می خندم خخخخخ

هواللهم أزِل عني نقائصي، وأعطنی جميع كمالاتك، حتى أتمكّن من ...

#عاشقانه_ها #عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط