گفت : اه هے شهید شهید,
گفت : اه هے شهید شهید,
میخواستن نرن بہ ما چہ مگہ مجبورشون کرده بودن ؟
گفتمـ : آره مجبور بودن ، یعنےمجبورشون کرده بود ...
گفت : کے ؟؟ چے ؟؟
گفتمـ : اونے کہ تو ندارے ...
گفت : من چیــــــــــو ندارمـ ؟؟؟
گفتـمـــــ : غیرتــــــــــــــ ...
http://line.me/ti/p/%40wfy6404i
میخواستن نرن بہ ما چہ مگہ مجبورشون کرده بودن ؟
گفتمـ : آره مجبور بودن ، یعنےمجبورشون کرده بود ...
گفت : کے ؟؟ چے ؟؟
گفتمـ : اونے کہ تو ندارے ...
گفت : من چیــــــــــو ندارمـ ؟؟؟
گفتـمـــــ : غیرتــــــــــــــ ...
http://line.me/ti/p/%40wfy6404i
- ۴۱۲
- ۰۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط