بعد فک کنم 3 هفته نبودنم

بعد فک کنم 3 هفته نبودنم
شب گردی تو ویس😍
دیدگاه ها (۴)

امشب مگه شب جمعس که ویس انقد خلوته

در تنِ تو گم شدن، و هرگز پیدا نشدن.

به کام تلخ من شربت دیدار میباید

گاهی وقتا فک میکنم کاش میشد اعضای بدنمو در بیارمو بشورم و بز...

شب گردی تو تهران 🌃

فک کنم بختک روم کراشه هر هفته میوفته روم#cute

مثل این که نبودنم به یکی دو هفته نمی‌رسه گوشیم درست شد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط