‏مگه داریم قشنگتر از اون لحظه که

‏مگه داریم قشنگتر از اون لحظه که
"دوست دارم" رو از زبانش میشنوی❤
دیدگاه ها (۱)

تو نباشی من روزامو با کی قشنگ کنم اخه؟😍

خاصه❤

جدی نامردی عه یکی به بار بگه به ما دوست دارم .مگه ما خار دار...

خیلی همچین لحظه هایی رو دوست دارم

اون که خودش میدونه من چی دوست دارم💋 مگه نههه؟؟ https://wisgo...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط