[بـعـد مدتـهـا میری جُـلـو آیـنه مـیـبینی زیـر چِـشات کـب

[بـعـد مدتـهـا میری جُـلـو آیـنه مـیـبینی زیـر چِـشات کـبـوده]
دیدگاه ها (۵)

[nutella]

منـ اینـ نـبودمـنـَ..نَبودمـ اونے کـِ هروز هَفتَشـ مثـِ غروب...

فَقَط راه فَقَط راه اُمید هَدَفقَفَس بالـــــــــــــــجـــو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط