نه خواهم ماند... نه خواهم رفت .... ناپدیدی بهترین سخن است

نه خواهم ماند... نه خواهم رفت .... ناپدیدی بهترین سخن است 🤍😶‍🌫️
دیدگاه ها (۴)

🫠🫠

🥊🎀

کنارت خواهم ماند تا ابد و قیامت

درانتظار ت خواهم ماند دختره عزیزتر از جانم..........‌‌‌‌

تا آخرین لحظه عمرم، دلتنگ نگاهت خواهم ماند : ))بابای شهیدم ❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط