آهاااااااااااااااای فهمیدی یا نه؟؟؟؟؟؟

آهاااااااااااااااای فهمیدی یا نه؟؟؟؟؟؟
دیدگاه ها (۷)

جای همگی خالی چپسید شدید....;-)

سلام دوستی ها همه لطف کنن این داداش محمد منو لایک کنن ممنون ...

آهای پائیز حواست جمع جمع باشه ها...

خیلی مردی...

حالا فهمیدی خواهرم ؟ حالا فهمیدی چرا در سوریه می جنگیدیم؟‌‌

حالا فهمیدی خواهرم ؟ حالا فهمیدی چرا در سوریه می جنگیدیم؟gas...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط